dis Jivaro tu vas avoir un concurrent ou plutot un compément

Modérateurs : Enzo, Manu, cr126
: http://wbo2.com/2y/userman.htm#leds
Logging Button Operation & Red LED Logging Status
A combination of short, medium, and long button presses commands the on-board logger to enter one of three states - Stopped, Enabled and Logging.
Short press is from 0.2 to 1.5 seconds.
Medium press is from 1.5 to 4 seconds.
Long press is greater than 4 seconds.
slow flash (on-off every 2 seconds) = enabled for logging.
double flash (two flashes every second) = logging.
Here are the simple steps to using on-board logging - refer to the state diagram at left for the complete scheme :
a medium press puts the unit into enabled state, then ..
a short press starts or stops logging - multiple sessions are possible.
a medium press returns to the stopped state.
a long press from the stopped state enters the enabled state AND clears all recorded data (use before a new recording session).

C'est une question de protocole ou juste de connexion (prise)?michelm a écrit :Les logiciels (kits) de dialogue OBD2 (norme automobile) valent dans les 60 à 70€ mais ce n'est pas ce qu'il nous faut pour la moto.
Si je me souviens bien, le Powerlatch est une temporisation du calculo d'injection, après arrêt moteur, pour lui laisser le temps de finir ses calculs et/ou d'enregistrer des valeurs de capteurs émettant encore.Volcan-max a écrit : 3=+ power Latch ???
J'viens de percuter...fanfan25 a écrit :Salut le module interface qui permet le dialogue entre ton calculo et le pc est achetable ,il convertit la rs232 en 485 et vice versa ,moi je me le suis procuré